Referenties @ trajecto
Meer inzicht in de mogelijkheden die trajecto u kan bieden, krijgt u door de onderstaande project- en detacheringsreferenties. Ruim 25 jaar ervaring binnen diverse overheden betekent dat trajecto naast haar inhoudelijke kennis ook van dienst kan zijn bij het formuleren van bestuurlijke voorstellen en het doorlopen van besluitvormingsprocedures. Onderstaand vindt u verwijzingen naar enkele referenties.
Adviseur verkeer en parkeren Parkeergarage Boerenwetering –
Amsterdam, Max Bögl B.V. (2013-2018)
Gedurende de tenderfase en het gehele ontwerptraject tot en met uitvoering betrokken als adviseur voor de verkeersafwikkeling in en om de parkeergarage alsmede het parkeerconcept van de parkeergarage. Binnen de beperkte beschikbare ruimte is een optimalisering van het referentieontwerp doorgevoerd. Door het uitwerken een alternatieve verkeersontsluiting is het zoekverkeer in de wijk om de parkeergarage aantoonbaar significant verminderd en worden minder autokilometers in de wijk gereden.
Beheerder parkeervoorzieningen –
Gemeente Eindhoven (2014 – heden)
Verantwoordelijk voor de instandhouding en doorontwikkeling van alle technische parkeervoorzieningen (parkeerapparatuur, digitale parkeerregelingen, P+R-voorzieningen, selectieve toegangssystemen en fiscale parkeerhandhaving).
Sinds 2014 is een efficiencyslag doorgevoerd bij de parkeerapparatuur, zijn aanbestedingen uitgevoerd voor off-street parkeersystemen, operationeel parkeerbeheer, 1ᵉ lijns beheer en onderhoud, fiscale parkeerhandhaving en ANPR-camerahandhaving. Verder is een systeem voor opbrengstenmonitoring ontwikkeld en is het beheren van prestatiecontracten ingevoerd.
Beheerder parkeren –
Gemeente Oss (2020 – heden)
Verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de parkeerorganisatie en contractmanagement, de voltooiing van de digitale parkeerketen en de implementatie van parkeerhandhaving met scanauto.
Flexibilisering parkeernormering –
Gemeente Dordrecht (2019-2020)
In nauwe samenwerking met de opdrachtgever is een beleidsnota opgesteld waarin de mogelijkheden voor flexibele toepassing van de parkeernormering zijn uitgewerkt. De keuzes volgend uit de beleidsnota zijn verwerkt in beleidsregels voor de toepassing van parkeernormen. Uitgangspunt voor de toepassing zijn vaste parkeernormen, passend voor de Dordtse omgeving, met objectieve indicatoren om reductiefactoren te kunnen toepassen.
Introductie OVPay bij P+R –
Gemeente Amsterdam (2022 – heden)
TransLinkSystems introduceert met OVPay nieuwe betaalwijzen binnen het openbaar vervoer-domein als vervanging van de OV-chipkaart. Trajecto fungeert als projectleider namens Gemeente Amsterdam bij de ontwikkeling van een oplossing voor OVPay bij Park+Ride-locaties in Amsterdam. Naar verwachting wordt de oplossing medio 2024 in gebruik genomen. De oplossing is schaalbaar naar andere P+R-locaties binnen Nederland.
Oplaadinfrastructuur elektrische voertuigen –
diverse gemeenten (2014- heden)
Voor diverse gemeenten verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoering van het beleid voor elektrische laadpalen. Ervaring met uitrol van laadpalen binnen zowel een ‘open markt’-model als provinciale concessies. Aanspreekpunt voor laadpaalproviders (CPO’s), beoordelaar van vraagafhankelijke en planmatige locatievoorstellen, verantwoordelijk voor verkeersbesluiten inclusief bezwaarprocedures en coördinator van de uitvoering van plaatsingen.